موسسه خیریه طلوع مهر
موسسه خیریه طلوع مهر
از جمله اهداف اين صندوق خيريه كمك جهت تامين مايحتاج روزانه نيازمندان، تهيه جهيزيه‏، تامين هزينه درمان بيماران و ... ميباشد

 

فرهیختگان معزز طلوع مهری .... سلام

 این بار به اذن خداوند و لطف و یاری شما خوبان توانستیم دختر نوجوانی را به دامان پرمهر مادر برگردانیم.

 پدرش با وجود گرفتار بودن در زندان، زن و فرزند خویش را رها کرده بود و خانواده دیگری تشکیل داده بود. مادر با وجود تمام مشکلات و گرفتاریهای ناشی از طرد خانوادگی و نداشتن شغل، فرزند خود را نگهداری میکرد؛ ولی دیگر کمرش زیر بار مسئولیت  راست نشد و نتوانست نگهداری دختر را ادامه دهد.

 پدر بعد از وساطت چند نفر از اقوام، دختر طفل معصوم را به خانه خویش میبرد. ولی امان از بی مهری...

 شبی از شبهای بهاری که دخترک میباست برای امتحان فردایش درس می خواند، با دعوا و کتکهای نامادری از خانه رانده میشود و به همسایه پناه میبرد. اینجاست که صندوق خیریه طلوع مهر از طریق همین همسایه از احوال او آگاهی می یابد و در اسرع وقت به کمک او می شتابد.

 مادر اکنون برای کار در مغازه 100 هزار تومان حقوق دارد و یارانه هایشان را هم که پدر دریافت میکند. با صحبت های انجام شده با مادر قرار بر این شد که صندوق ماهانه مقرری 150 هزار تومانی برای او در نظر بگیرد به این شرط که مادر، دختر را نزد خود نگهداری کرده و دخترشاگرد اول ما به درس خواندن ادامه دهد.

 به این ترتیب دختر نوجوانی که در معرض گرفتار شدن به انواع آسیبهای اجتماعی قرار داشت به خانه خویش بازگشت و اکنون در کنار مادر خود زندگی می کند.

 خداوند تمامی خیرینی را که در این موضوع با حساسیت وارد عمل شدند را خیری عظیم دهاد.

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 شهريور 1398برچسب:, توسط موسسه خیریه طلوع مهر |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.